previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Czego uczymy?

Nasze zajęcia są ćwiczeniem kreatywności i umiejętności miękkich poprzez wydobywanie i wzmacnianie naturalnego potencjału jednostki. Wspierają pewność siebie i samoocenę oraz zwiększają kompetencje społeczne i emocjonalne.

Autorski program, tworzony przez profesjonalnych aktorów, psychologów i pedagogów, czyni je jedynymi takimi zajęciami w Polsce.

Uczymy kompetencji osobistych i społecznych, takich jak pewność siebie, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres, a także współpraca, radzenie sobie z emocjami i asertywność – poprzez techniki z zakresu dramy, improwizacji i treningu umiejętności społecznych. A wszystko to przy udziale nieskrępowanej zabawy☺.

Jak osiągamy swoje cele?

aprobata

aktywizcja

współdziałanie

drama

pewność siebie

Chcemy  żeby dzieci poczuły, że to co robią i kim są jest wartościowe.

Pragniemy, aby dziecko nauczyło się wypowiadać swoje zdanie.

Zachęcamy dzieci do twórczego poszukiwania wspólnych rozwiązań.

Poprzez wchodzenie w różne role możemy obserwować i przeżywać nie tylko nasze osobiste reakcje…

Budując u dzieci pewność siebie dajemy im wiarę w siłę własnych pomysłów.

improwizacja

samodzielne myślenie

kreatywność

umiejętności społeczne
i emocjonalne

innowacyjność

To wygłupy pod kontrolą i przestrzeń do kreacji.

Dajemy możliwość podejmowania samodzielnych decyzji.

Zwiększamy wiarę we własne pomysły poprzez poszerzanie wyobraźni.

Nasze zajęcia są wsparte technikami treningu umiejętności społecznych (TUS).

 

Stawiamy na innowacyjność. To ona wymaga kreatywności i wychodzenia poza przyjęte struktury.

Jak osiągamy swoje cele?

aprobata

Chcemy  żeby dzieci poczuły, że to co robią i kim są jest wartościowe.

aktywizcja

Pragniemy, aby dziecko nauczyło się wypowiadać swoje zdanie.

współdziałanie

Zachęcamy dzieci do twórczego poszukiwania wspólnych rozwiązań.

drama

Poprzez wchodzenie w różne role możemy obserwować i przeżywać nie tylko nasze osobiste reakcje…

pewność siebie

Budując u dzieci pewność siebie dajemy im wiarę w siłę własnych pomysłów.

improwizacja

To wygłupy pod kontrolą i przestrzeń do kreacji.

samodzielne myślenie

Dajemy możliwość podejmowania samodzielnych decyzji.

kreatywność

Zwiększamy wiarę we własne pomysły poprzez poszerzanie wyobraźni.

umiejętności społeczne
i emocjonalne

Nasze zajęcia są wsparte technikami treningu umiejętności społecznych (TUS).

 

innowacyjność

Stawiamy na innowacyjność. To ona wymaga kreatywności i wychodzenia poza przyjęte struktury.

Dla kogo?

DLA DZIECI

DLA RODZICÓW

DLA RODZICÓW I DZIECI

DLA EDUKATORÓW

POZNAJ OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH ZAJĘĆ:

Z lekcji pokazowych, jakie mieliśmy okazję obejrzeć, wynika, że zajęcia dramy spełniają nasze oczekiwania. Są twórcze, spontaniczne, dają możliwość pokazania się każdemu dziecku.

Lekcja pokazowa jest bardzo dobrym pomysłem, pozwala, nam rodzicom i opiekunom, zobaczyć swoje dziecko w działaniu. Jego współpracę z zespołem, zachowanie w grupie, szczególnie, że nie wszystkie nasze pociechy potrafią się dzielić się wrażeniami bezpośrednio po zajęciach
W zachowaniu mojego dziecka widać śmiałość, otwartość i pomysłowość. Zajęcia prowadzone przez Państwa są ciekawe i nowatorskie.

Dodatkowo wydaje mi się, że najlepszą laurką dla Państwa jest chęć uczestnictwa samych dzieci w prowadzonych zajęciach i oczekiwanie na zbliżający się kolejny termin zajęć. Poza tym widać serdeczny stosunek prowadzącego do dzieci.

Ogólnie, panie Tomku – GRATULACJE!

Mama Jasia, lat 6

Bardzo dziękuję za cały rok pracy z Zuzą, bardzo się cieszę, że trafiliście Państwo do naszej szkoły z ciekawymi zajęciami. Cieszę się tym bardziej, że szkoła oferuje jednak działania w pewnych schematach, realizowanie z góry założonych sztywnych planów i tam nie ma miejsca na bycie kreatywnym i spontanicznym. Przekonało nas o tym choćby przedstawienie przygotowane na szkolnym kółku teatralnym, w którym Zuza uczestniczyła. Szkoda, że to właśnie szkoła nie daje dzieciom możliwości rozwinięcia własnych skrzydeł, ale uczy schematu i nawet nie oczekuje ciekawych pomysłów. Wiemy, także od innych dzieci, że Państwa zajęcia bardzo się podobają i cieszą się wielkim zainteresowaniem. Fajnie też, że nie przygotowaliście jakiegoś pokazowego przedstawienia na zakończenie zajęć, które tylko zestresowałoby małych aktorów, a pokazaliście takie „zwykłe/niezwykłe (dla nas)” zajęcia.

Mama Zuzy, lat 8

Po przeczytaniu Państwa oceny Michasi w 100% się z nią zgadzam – wg mnie oznacza to że jesteście profesjonalistami jeśli chodzi o pracę z dziećmi, bo tak właśnie oceniam i ja swoje dziecko. Nie jestem pedagogiem ani psychologiem, ale widzę, że to jak z dziećmi pracujecie – to jest wasza wiedza i doświadczenia i kawał serca (bo ogarnięcie takiej szarańczy nie jest łatwe, a Wy ich jeszcze uczycie odwagi i dowartościowania samego siebie).

Mama Michaliny, lat 9

Ja jestem pod totalnym wrażeniem Państwa pracy, pomysłami i zaangażowaniem w pracę z naszymi pociechami.

Zdecydowanie Adaś stał się bardziej otwarty w kontaktach z rówieśnikami, chętnie zabiera głos, po zajęciach chętnie dzieli się ze mną tematyką zajęć, zawsze pobudzony tym, w czym uczestniczył z dzieciakami. Syn już mi zapowiedział, że w przyszłym roku też chce uczestniczyć w zajęciach:-) co mnie bardzo cieszy, bo kierując Adasia na Państwa zajęcia, w duchu marzyłam, by właśnie finalnie na koniec roku słyszeć ” mamo, w przyszłym roku też chcę chodzić na zajęcia z dramy”:-)))intuicja podpowiedziała mi, że to będzie strzał w dziesiątkę!!!!:-)))

Mama Adama, lat 7

Panie Tomku, moja córka jest bardzo zadowolona z zajęć i w każdy wtorek cieszy się, że dzisiaj będzie drama. W lekcji pokazowej nie miałam okazji uczestniczyć, ale mąż opowiadał o niej w samych superlatywach.

Sprawozdanie mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, uważam, że trzeba poświęcić dziecku sporo uwagi, żeby wysnuć wnioski jakie znalazły się w tym podsumowaniu, bardzo trafne! Brawo!

Mama Igi, lat 6

Jeszcze raz dziękuję za pomysł, pracę i czas poświęcony naszym dzieciom. Szkoła przy bliższym poznaniu niestety trochę nas rozczarowała bo, również niestety, niewiele się zmieniła od „naszych” czasów. A czasy trochę się zmieniły i można byłoby uniknąć wielu błędów, które powielano kiedyś. Ale, jak to ktoś powiedział … samo życie, wszyscy wszystko usprawiedliwiają brakiem pieniędzy, a to chyba nie tylko tu jest problem. Cieszę się, że Wam sie chce chcieć i zarażajcie tym innych, byśmy nie wychowywali „smutnych spinających poślady urzędasów”. Nam rodzicom też przydałaby się szkoła, jak tych dzieci nie popsuć;)))

Mama Zuzy, lat 7

Karina uwielbia chodzić na Wasze zajęcia, mówi ze są najfajniejsze w szkole! Chętnie opowiada o tym, co robicie podczas wspólnej pracy! Nawet wczoraj wieczorem pytała ile zajęć do wakacji zostało, bo nie może doczekać się juz następnych! A wie, że niedługo wakacje, niektóre zajęcia poza lekcjami juz sie skończyły, wiec jest strasznie zadowolona, że wy w czerwcu pracujecie dalej! Chciałaby przychodzić do was codziennie!

Mama Kariny, lat 7

Zajęcia nam się bardzo podobają – to że pan Piotr traktuje dzieci partnersko, a nie z góry, jednocześnie nie dając wejść sobie na głowę; ciekawe pomysły na temat przewodni, i otwartość na spontaniczne pomysły dzieci.

Dziękujemy 🙂

Mama Mikołaja, lat 8

Slider

referencje i współpraca

Warszawa i okolice:

telefon_ikona

535 745 545  |  535 075 215

mail_ikona

dramadladzieci@gmail.com

Szczecin:

telefon_ikona

506 007 997

mail_ikona

szczecin@dramadladzieci.pl

Jeśli masz pytania, napisz do nas

ołówek

Łódź:

telefon_ikona

728 880 444

mail_ikona

dramadladzieci.lodz@gmail.com

Kontakt w sprawie obozów:

telefon_ikona

734 141 919

mail_ikona

oboz@dramadladzieci.pl

Warszawa i okolice:

telefon_ikona

535 745 545  |  535 075 215

mail_ikona

dramadladzieci@gmail.com

Szczecin:

telefon_ikona

506 007 997

mail_ikona

szczecin@dramadladzieci.pl

Łódź:

telefon_ikona

728 880 444

mail_ikona

dramadladzieci.lodz@gmail.com

Kontakt w sprawie obozów:

telefon_ikona

734 141 919

mail_ikona

oboz@dramadladzieci.pl

Jeśli masz pytania, napisz do nas