Slider

Czego uczymy?

poznaj nas lepiej 🙂

Nasze zajęcia są zabawą w aktorstwo. Dzieci przychodząc do nas zawsze mają gwarancję tego, że świetnie spędzą czas. Nasze założenia stojące jednak u podstaw zajęć są dużo poważniejsze. Poprzez ćwiczenia, gry i sceny aktorskie rozwijamy w dzieciach pewność siebie, spontaniczność i asertywność. Wiemy, że to wszystko brzmi strasznie poważnie, ale nie bójcie się drodzy rodzice – nie zanudzimy dzieci żmudnymi ćwiczeniami. Zamiast tego będziemy zachęcać je do odważniejszego i nieskrępowanego mówienia, dzielenia się swoim spojrzeniem na świat oraz tworzenia scen i postaci aktorskich według ich własnych pomysłów.

Nasz program skupia się na rozwoju kompetencji przyszłości. To zestaw wiedzy, zachowań i umiejętności miękkich; osobistych i społecznych, które warunkują optymalne funkcjonowanie w zmieniającym się szybko i gwałtownie świecie. 

W systemie edukacyjnym nie ma zbyt  wiele przestrzeni na pracę nad wspomnianymi kompetencjami miękkimi, które stają się podstawą do życia w nowoczesnym świecie. 

Rozwój osobisty i społeczny posiada głęboki sens edukacyjny dla każdego, a szczególnie dla dzieci. – Pozwala na lepsze funkcjonowanie; daje poczucie sprawczości i pewności siebie, pozwala budować zdrowe i trwałe relacje, stawiać granice i szanować je u innych, uczy efektywnej komunikacji, empatii oraz dialogu pozbawionego agresji i przemocy.

Kompetencje przyszłości

Cel zajęć

czego_uczymy_grafika3

Poprzez tworzenie przestrzeni do kreacji, w atmosferze współdziałania i otwartości uczestnicy naszych zajęć dostają pole do wychodzenia poza schematy i bycia sobą. 

Jednocześnie, czując motywację do myślenia, uczą się ogromu rzeczy, nie mając nawet poczucia, że się uczą.

Wysoki poziom aprobaty powoduje, że uczestnicy otwierają się, stają się pewniejsi siebie i bardziej wierzą w siłę własnych pomysłów. 

Ponadto nasze zajęcia wzmacniają umiejętność pracy z innymi, elastyczność, odwagę w prezentowaniu swoich pomysłów i propozycji. Wydobywająca potencjał twórczy i uczą efektywnej komunikacji.