Nasz Zespół

Tomasz Marciniak

Pomysłodawca i założyciel firmy. Absolwent wydziału aktorskiego Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie oraz wydziału aktorskiego Drama Centre London, gdzie uczył się m. in. u Anthony’ego Hopkinsa. To właśnie w Londynie Tomasz spotkał się z niezwykle nowatorskim podejściem do rozwoju młodych ludzi przez aktorstwo, który to pomysł postanowił rozwinąć zakładając własną szkołę. Z Londynu Tomasz przywiózł także niezwykle serdeczne i pozytywne nastawienie do młodych ludzi, którym zaraża wszystkich nauczycieli prowadzących zajęcia. Ta właśnie serdeczność wzbogacona o entuzjazm, otwartość i dynamizm są według Tomasza kluczem prowadzenia idealnych zajęć, na które dzieci będą nie tylko przychodziły z przyjemnością, ale też i rozwijały swoją osobowość stając się bardziej pewne siebie, asertywne i odważne.

Piotr Siennicki

Piotr ma wspaniały kontakt z dziećmi i wspaniale potrafi się dostroić do ich poczucia humoru. Jest specjalistą od dzieci najbardziej nieśmiałych – ilekroć dostanie pod swoje skrzydła podopiecznego, który jest wycofany i cichszy niż reszta grupa, za punkt honoru stawia sobie zbudowanie w nim większej odwagi i śmiałości i zawsze się to udaje. Zajęcia Piotra są bardzo energetyczne i intensywne ponieważ wychodzi on z założenia, że im więcej będzie się działo podczas zajęć tym bardziej maluchy będą tym zafascynowane i nie będzie potrzeby ich dyscyplinowania. To podejście sprawdza się wyśmienicie – na zajęciach Piotra rzadko kiedy zachodzi potrzeba upomnienia kogokolwiek z powodu niegrzecznego zachowania. Piotr jest też niezwykle uważnym obserwatorem: po każdym występie daje małym aktorom wiele bardzo konstruktywnych uwag a jego oczu nie umknie najmniejszy nawet szczegół przestawianej sceny. Charakteryzuje go też wspaniałe poczucie humoru, którym często okrasza swoje zajęcia i rozśmiesza maluchy do łez:)

Piotr ma wspaniały kontakt z dziećmi i wspaniale potrafi się dostroić do ich poczucia humoru. Jest specjalistą od dzieci najbardziej nieśmiałych – ilekroć dostanie pod swoje skrzydła podopiecznego, który jest wycofany i cichszy niż reszta grupa, za punkt honoru stawia sobie zbudowanie w nim większej odwagi i śmiałości i zawsze się to udaje. Zajęcia Piotra są bardzo energetyczne i intensywne ponieważ wychodzi on z założenia, że im więcej będzie się działo podczas zajęć tym bardziej maluchy będą tym zafascynowane i nie będzie potrzeby ich dyscyplinowania. To podejście sprawdza się wyśmienicie – na zajęciach Piotra rzadko kiedy zachodzi potrzeba upomnienia kogokolwiek z powodu niegrzecznego zachowania. Piotr jest też niezwykle uważnym obserwatorem: po każdym występie daje małym aktorom wiele bardzo konstruktywnych uwag a jego oczu nie umknie najmniejszy nawet szczegół przestawianej sceny. Charakteryzuje go też wspaniałe poczucie humoru, którym często okrasza swoje zajęcia i rozśmiesza maluchy do łez:)

Piotr Siennicki
Jan Domaszewski

Jan jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu (2012 – rok ukończenia). Jest zawodowo czynnym aktorem a także konferansjerem. Janek uwielbia „Sceniczną burzę mózgów”, kreowanie na scenie „tu i teraz” – (przypomina mu to najlepsze próby teatralne, w czasie których potrafił powstać cały spektakl) –dlatego właśnie zajęcia z dramy na bazie improwizacji tak przypadły mu do gustu.

W dzieciach Jan uwielbia spontaniczność i dziecięcą żywiołowość – pozwala dzieciom realizować najbardziej abstrakcyjne pomysły jak np. „Niezwyciężony Król ziemniaków”, czy „Gang Parówek walczący z Don Pomidoro o panowanie w El-Lodówkas”. Janek wychodzi z założenia, że gdy pozwala na abstrakcję (którą sam bardzo lubi) dzieci przestają czuć „artystyczne hamulce”. Zaczynają tworzyć na scenie, a efektem ubocznym jest spora dawka śmiechu.

Jan uwielbia na zajęciach kreślić z dzieciakami na tablicy historie, które później wspólnie grają. Jednak jego dzieci zawsze , kiedy jest czas na zabawę i czas na pracę.

Dzieciaki uwielbiają gdy Jan udaje Mariana – 80-letniego ochroniarza z Muzeum (pamiętają tę postać z lekcji pokazowych „Noc w Muzeum”). Marian czasami prowadzi lekcje ;-), wtedy „Jan” ma wolne :-).

Kasia jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kształciła swoje aktorskie umiejętności m.in. w Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich przy P.O. ASSITEJ oraz w duńskiej szkole artystycznej Ærø Folkehøjskole. Kasia zajmuje się sztuką opowiadania oraz muzyczną oprawą opowieści, umuzykalnianiem maluchów, organizacją koncertów oraz szeroko pojętymi działaniami edukacyjnymi i animacyjnymi. Przygodę z Dramą dla dzieci rozpoczęła kilka lat temu, coraz bardziej rozsmakowując się w sztuce improwizacji. Uwielbia pracę z dziećmi i towarzyszenie im w rozwoju na różnych polach. Wielką satysfakcję sprawia jej obserwowanie postępów uczestników zajęć jak również spotykanie absolwentów przy różnych okazjach. O jej pracy z dziećmi niech powiedzą cytaty z wypowiedzi uczestników zajęć: „ Ale ma pani fajne pomysły!”, „Jak pani potrafi tak często zmieniać głosy?”, „Pani jest taaaaka śmieeeszna.”, „Będę chodzić na dramę aż do końca liceum!”. Kiedyś, wchodząc na świetlicę, żeby zabrać dzieci na zajęcia usłyszała: „No, nareszcie! Dzięki Ci Wielki Pogromco Nudy!”. Do dziś uważa to za największy komplement.

Kasia jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kształciła swoje aktorskie umiejętności m.in. w Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich przy P.O. ASSITEJ oraz w duńskiej szkole artystycznej Ærø Folkehøjskole. Kasia zajmuje się sztuką opowiadania oraz muzyczną oprawą opowieści, umuzykalnianiem maluchów, organizacją koncertów oraz szeroko pojętymi działaniami edukacyjnymi i animacyjnymi. Przygodę z Dramą dla dzieci rozpoczęła kilka lat temu, coraz bardziej rozsmakowując się w sztuce improwizacji. Uwielbia pracę z dziećmi i towarzyszenie im w rozwoju na różnych polach. Wielką satysfakcję sprawia jej obserwowanie postępów uczestników zajęć jak również spotykanie absolwentów przy różnych okazjach. O jej pracy z dziećmi niech powiedzą cytaty z wypowiedzi uczestników zajęć: „ Ale ma pani fajne pomysły!”, „Jak pani potrafi tak często zmieniać głosy?”, „Pani jest taaaaka śmieeeszna.”, „Będę chodzić na dramę aż do końca liceum!”. Kiedyś, wchodząc na świetlicę, żeby zabrać dzieci na zajęcia usłyszała: „No, nareszcie! Dzięki Ci Wielki Pogromco Nudy!”. Do dziś uważa to za największy komplement.

Zuzanna to z zawodu aktorka scen muzycznych. W związku z tym, na jej zajęciach często pojawiają się elementy muzyczne, które w wielu przypadkach są dodatkowym wyzwaniem dla dzieci i niejednokrotnie przyczyniają się do jeszcze szybszego budowania pewności siebie na scenie. Zuza stawia na zabawę głosem, dzięki czemu szybko skupia na sobie uwagę podopiecznych, a także potrafi je dzięki temu skutecznie rozbawić. Doświadczenie w świecie improwizacji pomaga jej wydobywać z wyobraźni dzieci to, co jest schowane najgłębiej. Daje dzieciom dużo swobody w tworzeniu, co przyczynia się do ugruntowania ich wiary we własne możliwości.

Wojtek jest absolwentem wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Posiada duże doświadczenie aktorskie na różnych płaszczyznach, które z powodzeniem wykorzystuje w pracy z dziećmi. Niedawno dołączył do naszego wesołego zespołu. Ciekawostką jest, że pomimo niedługiego stażu w Act&Play, Wojtek od lat pracuje praktycznie z każdą grupą wiekową wśród dzieci. Zaczynając od najmniejszych żłobkowych maluszków, a kończąc na młodzieży . Jest dobrym obserwatorem, dlatego dba również o dzieci bardziej nieśmiałe. Pozytywne nastawienie do świata oraz otaczającej go rzeczywistości stara się przekazywać podczas każdych zajęć. Mimo różnych trudności, zahamowań oraz oporów ze strony dzieci, nie poddaje się i z uśmiechem na twarzy szuka kolejnych magicznych sposobów, aby porwać dzieci w fascynujący świat improwizacji. Jego najważniejszą i główną zasadą na dramie jest przede wszystkim „dobra zabawa”, idąca w parze z odpowiednim zachowaniem oraz wzajemnym szacunku. Wtedy obie strony przenoszą się w zaczarowany świat.

Wojtek Sikora

Wojtek jest absolwentem wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Posiada duże doświadczenie aktorskie na różnych płaszczyznach, które z powodzeniem wykorzystuje w pracy z dziećmi. Niedawno dołączył do naszego wesołego zespołu. Ciekawostką jest, że pomimo niedługiego stażu w Act&Play, Wojtek od lat pracuje praktycznie z każdą grupą wiekową wśród dzieci. Zaczynając od najmniejszych żłobkowych maluszków, a kończąc na młodzieży . Jest dobrym obserwatorem, dlatego dba również o dzieci bardziej nieśmiałe. Pozytywne nastawienie do świata oraz otaczającej go rzeczywistości stara się przekazywać podczas każdych zajęć. Mimo różnych trudności, zahamowań oraz oporów ze strony dzieci, nie poddaje się i z uśmiechem na twarzy szuka kolejnych magicznych sposobów, aby porwać dzieci w fascynujący świat improwizacji. Jego najważniejszą i główną zasadą na dramie jest przede wszystkim „dobra zabawa”, idąca w parze z odpowiednim zachowaniem oraz wzajemnym szacunku. Wtedy obie strony przenoszą się w zaczarowany świat.

Wojtek Sikora
Robert Sanetra

Robert jest aktorem, absolwentem studiów filozoficznych, a aktualnie studentem psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie jako aktor impro oraz pedagog teatralny, zwłaszcza w zakresie teatru improwizacji. Zrealizował także wiele spektakli improwizowanych według swoich autorskich pomysłów. W swojej pracy z dziećmi oprócz wysokiej energii, która sprawia, że bierze na zajęcia baaardzo duuuużo wody (i koszulkę na zmianę) 😉 stawia akcent przede wszystkim na umiejętność słuchania, która, jego zdaniem – w dzisiejszych czasach mocno kuleje. Przyjmuje wszelkie pomysły dzieci, w tym także te najbardziej oryginalne. Stwarza dzięki temu atmosferę akceptacji każdej indywidualności pozbawionej zbędnego oceniania, które w jego ocenie, jest zbyt mocno obecne w naszych szkołach. Dzięki temu bardziej nieśmiałe dzieci oduczają się odpowiadania „pod klucz” oraz nabierają pewności siebie. Stanowi to jego główny cel podczas prowadzenia zajęć.
Prywatnie Robert jest zakochany w Polsce Wschodniej, zwłaszcza w krajobrazach Suwalszczyzny, na której pokonuje dłuuugie dystanse rowerowe. Interesuje się mocno psychologią i psychoanalizą. W przyszłości myśli o pracy także jako psychoterapeuta. Marzy o własnym drewnianym domku nad jeziorem.

Robert Sanetra

Robert jest aktorem, absolwentem studiów filozoficznych, a aktualnie studentem psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie jako aktor impro oraz pedagog teatralny, zwłaszcza w zakresie teatru improwizacji. Zrealizował także wiele spektakli improwizowanych według swoich autorskich pomysłów. W swojej pracy z dziećmi oprócz wysokiej energii, która sprawia, że bierze na zajęcia baaardzo duuuużo wody (i koszulkę na zmianę) 😉 stawia akcent przede wszystkim na umiejętność słuchania, która, jego zdaniem – w dzisiejszych czasach mocno kuleje. Przyjmuje wszelkie pomysły dzieci, w tym także te najbardziej oryginalne. Stwarza dzięki temu atmosferę akceptacji każdej indywidualności pozbawionej zbędnego oceniania, które w jego ocenie, jest zbyt mocno obecne w naszych szkołach. Dzięki temu bardziej nieśmiałe dzieci oduczają się odpowiadania „pod klucz” oraz nabierają pewności siebie. Stanowi to jego główny cel podczas prowadzenia zajęć.
Prywatnie Robert jest zakochany w Polsce Wschodniej, zwłaszcza w krajobrazach Suwalszczyzny, na której pokonuje dłuuugie dystanse rowerowe. Interesuje się mocno psychologią i psychoanalizą. W przyszłości myśli o pracy także jako psychoterapeuta. Marzy o własnym drewnianym domku nad jeziorem.

Kamil to aktor, coach i pedagog. Absolwent studium wokalno –aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Mówi o sobie – aktor śpiewający, stepujący. Uwielbia zajmować się wieloma obszarami zawodowymi od aktorstwa, wokalistykę, coaching, szkolenia, treningi, pedagogikę po zarządzanie. Zajęcia z dramy z Kamilem to duża dawka pozytywnej energii, kreatywności, okraszona  porządną szczyptą dobrego humoru i śmiechu. W pracy z dziećmi skupia się na wydobywaniu z uczestników dramy pewności siebie, indywidualizmu, kreatywnego myślenia wolnego od samokrytyki. Na zajęciach Kamila nie znajdziemy rywalizacji, porównywania się to dobra zabawa, która uczy dramowicza jak być sobą, szanować siebie i innych! Przyjemne z pożytecznym z uśmiechem w roli głównej.

Kamil Załuska

Kamil to aktor, coach i pedagog. Absolwent studium wokalno –aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Mówi o sobie – aktor śpiewający, stepujący. Uwielbia zajmować się wieloma obszarami zawodowymi od aktorstwa, wokalistykę, coaching, szkolenia, treningi, pedagogikę po zarządzanie. Zajęcia z dramy z Kamilem to duża dawka pozytywnej energii, kreatywności, okraszona  porządną szczyptą dobrego humoru i śmiechu. W pracy z dziećmi skupia się na wydobywaniu z uczestników dramy pewności siebie, indywidualizmu, kreatywnego myślenia wolnego od samokrytyki. Na zajęciach Kamila nie znajdziemy rywalizacji, porównywania się to dobra zabawa, która uczy dramowicza jak być sobą, szanować siebie i innych! Przyjemne z pożytecznym z uśmiechem w roli głównej.

Kamil Załuska
Aktor, pedagog. Ukończył Akademię Teatralną w Warszawie w 2013 roku. Rok później ukończył studia podyplomowe na kierunku Psychologia Pozytywna w wychowaniu dzieci i młodzieży na SWPS Warszawa. Jako uczestnik uczestniczył w setkach warsztatów, później mnóstwo poprowadził. Uwielbia uczyć. Jego poczucie humoru jest idealnie skrojone pod dzieci. Prowadzi też zajęcia na dużej pozytywnej energii, którą zaraża podopiecznych. Pod jego skrzydłami dobrze rozwijają się dzieci introwertyczne i zamknięte w sobie. Traktuje dzieci jako partnerów, co powoduje, że podchodzą do zajęć poważnie i szybko się rozwijają.
Z wykształcenia aktorka i logopeda, swoje doświadczenia w pracy scenicznej i pracy z dziećmi jako logopeda, wreszcie w pełni wykorzystuje w Dramie dla dzieci. Z niezwykłą łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi, jej zajęcia to energetyczna mieszanka radości i niekończących się podróży w głąb dziecięcej wyobraźni. Prawda jest taka, że Adrianna nigdy nie dorosła i dlatego tak ważne jest dla niej rozwijanie w dzieciach ich naturalnej radości i spontaniczności oraz wiary w siebie i swoje możliwości. Na zajęciach dba o stworzenie bezpiecznej, twórczej przestrzeni, w której uwalnia się dziecięca kreatywność i kształtuje osobowość bez ryzyka wystawiania na ocenianie i krytykę.
Z wykształcenia aktorka i logopeda, swoje doświadczenia w pracy scenicznej i pracy z dziećmi jako logopeda, wreszcie w pełni wykorzystuje w Dramie dla dzieci. Z niezwykłą łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi, jej zajęcia to energetyczna mieszanka radości i niekończących się podróży w głąb dziecięcej wyobraźni. Prawda jest taka, że Adrianna nigdy nie dorosła i dlatego tak ważne jest dla niej rozwijanie w dzieciach ich naturalnej radości i spontaniczności oraz wiary w siebie i swoje możliwości. Na zajęciach dba o stworzenie bezpiecznej, twórczej przestrzeni, w której uwalnia się dziecięca kreatywność i kształtuje osobowość bez ryzyka wystawiania na ocenianie i krytykę.
Sandra jest aktorką. Ukończyła Akademię Sztuk Teatralnych we Wrocławiu. Jest wychowawcą kolonijnym oraz twórczynią bajek dla dzieci. Oprócz aktorstwa jej pasją jest taniec – tańczyła przez wiele lat hip-hop i taniec współczesny. Ponadto od lat jeździ konno, ale także z zamiłowaniem uczy się języków obcych. Jest dumną posiadaczką czarnej kotki Niuni. Sandra uwielbia pracę z dziećmi. Jest nie tylko cierpliwa, ale także pozytywnie zakręcona. Jej uśmiech jest zaraźliwy! Uważa, że dziecięca kreatywność jest niezastąpiona, dlatego tak bardzo zachwyca się pomysłami dzieci. Jak sama twierdzi, ich pomysły są dla niej bardzo inspirujące. W swojej pracy przede wszystkim ceni sobie dobrą komunikację z dziećmi oraz ich równe traktowanie. Sandra uważa, że podczas zajęć liczy się nie tylko praca, ale także świetna zabawa.
Aktorka teatralna, telewizyjna i dubbingowa oraz wokalistka. Absolwentka Państwowego Studium Wokalno-Aktorskiego w Białymstoku oraz kierunku Jazz i muzyka estradowa, specjalność: wokalistyka jazzowa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także Szkołę Aktorską SPOT i Natural Voice Perfection Institute w Krakowie.
Miłośniczka jazzu, dzikich zwierząt, ludzi i natury. Nie cierpi i nie umie się nudzić. Każdą wolną chwilę wypełnia aktywnością – twierdzi, że wtedy czuje, że żyje. W człowieku ceni sobie autentyczność i szczerość – uwielbia i podziwia ludzi z pasją!
W pracy z dziećmi i młodzieżą jej głównym celem jest sprawienie, że podopieczni będą czuli się docenieni, wysłuchani i zaopiekowani. Pozostawia swoim wychowankom przestrzeń do bycia sobą i popełniania błędów, gdyż twierdzi, że tylko w ten sposób będą mogli się rozwijać.
Gdy w piątkowe popołudnie, kiedy większość społeczeństwa czeka na weekend, widzi w oczach dzieci entuzjazm i słyszy słowa: „No nareszcie! Cały tydzień czekałem na te zajęcia!”, czuje, że jej praca ma sens.
Aktorka teatralna, telewizyjna i dubbingowa oraz wokalistka. Absolwentka Państwowego Studium Wokalno-Aktorskiego w Białymstoku oraz kierunku Jazz i muzyka estradowa, specjalność: wokalistyka jazzowa na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także Szkołę Aktorską SPOT i Natural Voice Perfection Institute w Krakowie.
Miłośniczka jazzu, dzikich zwierząt, ludzi i natury. Nie cierpi i nie umie się nudzić. Każdą wolną chwilę wypełnia aktywnością – twierdzi, że wtedy czuje, że żyje. W człowieku ceni sobie autentyczność i szczerość – uwielbia i podziwia ludzi z pasją!
W pracy z dziećmi i młodzieżą jej głównym celem jest sprawienie, że podopieczni będą czuli się docenieni, wysłuchani i zaopiekowani. Pozostawia swoim wychowankom przestrzeń do bycia sobą i popełniania błędów, gdyż twierdzi, że tylko w ten sposób będą mogli się rozwijać.
Gdy w piątkowe popołudnie, kiedy większość społeczeństwa czeka na weekend, widzi w oczach dzieci entuzjazm i słyszy słowa: „No nareszcie! Cały tydzień czekałem na te zajęcia!”, czuje, że jej praca ma sens.

Michał Kucharski jest absolwentem AST we Wrocławiu. Od lat gra min. spektakle dla dzieci. Posiada łatwość w zdobywaniu dobrego kontaktu z dziećmi. Zajmuje się także clownadą, co ułatwia doprowadzenie młodego uczestnika zajęć do szczerego uśmiechu. Potrafi także rozwiązać problem naszych podopiecznych i zbudować zaufanie czego efektem jest porządek na zajęciach. 

Zajęcia Michała są bardzo energetyczne wychodzi z założenia, im więcej energii podaruje, tym więcej odzyska.

Emilia jest absolwentką Akademii Teatralnej oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Rozwijała swoje umiejętności teatralne w Ognisku Musicalowym, w Teatrze Baza i teatrach studenckich Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej. Zdobywała doświadczenie w pracy z pedagogami teatru. Swoją przygodę z dramą rozpoczęła od teorii, pisząc pracę dyplomową na temat osób z niepełnosprawnością w teatrze i tańcu. Poznała dramę w praktyce na warsztatach organizowanych przez Drama Way Fundacja Edukacji i Kultury oraz na kursie „Drama w pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami” z Fundacji Sztuka Niepowtarzalna. Praca z dziećmi dodaje jej energii i motywuje do ciągłego rozwoju. Radość, jaką uczestnicy czerpią z zajęć, daje jej ogromną satysfakcję. Uwielbia, gdy dzieciom nigdy nie kończą się pomysły i mówią, że „zajęcia z dramy powinny być codziennie”. Emilia zajmuje się również fotografią. Robi sesje kobiece, plenerowe, rodzinne oraz reportaże ślubne.

Ukończyłem Akademię Sztuk Teatralnych na Wydziale Teatru Tańca. Już w trakcie mojej edukacji zacząłem rozwijać pasję do nauczania dzieci, młodzieży i dorosłych. Przez wiele lat poświęcałem się doskonaleniu swoich umiejętności pedagogicznych. Dla mnie aktorstwo to nie tylko forma sztuki, ale przede wszystkim narzędzie do własnego rozwoju jako jednostki. Wierzę, że ten proces pozytywnie wpływa na nasz charakter i osobowość. 

Moja praca koncentruje się na pracy z dziećmi. Wierzę, że poprzez naukę aktorstwa mogę im otworzyć drzwi do mądrego i samodzielnego myślenia. To nie tylko umiejętność występowania na scenie, ale także możliwość wyrażania siebie, rozwijania empatii oraz radzenia sobie z różnymi wyzwaniami. Wierzę, że każde dziecko ma w sobie ogromny potencjał, który można rozwijać poprzez sztukę teatru. 

Moje doświadczenie nauczyło mnie, jak dostosować swoje podejście do różnych grup wiekowych, by jak najlepiej wydobyć ich umiejętności i talenty. Cieszę się, że mogę być częścią procesu ich wzrostu i edukacji, przyczyniając się do kształtowania nie tylko aktorskich umiejętności, ale także wartości i postaw, które będą im towarzyszyć przez całe życie. 

Malwina ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie i jest zawodowo czynną aktorką. Gdy odkryła dramę – metodę, dzięki której nie trzeba dzielić się na widzów i aktorów, tylko grać może absolutnie każdy – przepadła z kretesem.

Uważa, że wszyscy powinni móc posmakować czym jest teatr, wchodzenie w role, zabawa emocjami, ruchem i dźwiękiem – w szczególności dzieci, którym podczas zabawy wychodzi to tak spontanicznie i naturalnie. 

Uwielbia momenty, gdy dzieci tworzą swoje własne scenki. Otwiera szeroko oczy, kiedy nieśmiałe osoby odważają się na odważne, waleczne role, a rozrabiaki mogą się spróbować w komediowych scenach i doprowadzić całą grupę do ataku śmiechu.

Wieczorne spektakle w teatrze najlepiej jej się gra, gdy jedzie na nie wprost z zajęć z dramy – jest rozgrzana po wspólnych zabawach, wygłupach i improwizacjach z dziećmi.

Bartek jest absolwentem wydziału aktorskiego Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie filia we Wrocławiu. Zajęcia z dramy są dla Bartka okazją do wprowadzenia magicznej przestrzeni dla dzieci, świetnej zabawy, a także polem do przełamania lęków swoich podopiecznych, bo jak sam mówi „ten kto wychodzi na scenę żeby się pokazać, musi być odważny”. Ogromną przyjemność sprawiają mu działania, które tworzą się na zajęciach, ponieważ za każdym razem są niepowtarzalne i powstają „tu i teraz”. Bartek dzięki umiejętności naśladowania odgłosów natury, a także postaciowania głosem zdobywa zainteresowanie dzieci, które bez przerwy pytają go z podziwem „a jak Pan to zrobił?” Najbardziej przemawia do niego niewyczerpana dziecięca wyobraźnia oraz ich kreatywność, którą z fascynacją obserwuje na zajęciach i to właśnie obie te cechy nie raz sprawiają, że musi „zbierać szczękę z podłogi”. Uwielbia improwizacje, a rzeczą która go najbardziej buduje podczas zajęć jest moment kiedy  nieśmiałe dzieci zbierają się na odwagę aby zaprezentować scenkę.

Julia jest wokalistką oraz studentką psychologii i muzykologii. Uwielbia pracować z grupą – zarówno reżyserując autorskie projekty teatralne, jak i prowadząc zajęcia dla dzieci. 

W pracy z najmłodszymi najbardziej ceni sobie ich szczerość i spontaniczność, a ich pomysły nie przestają jej zaskakiwać. W prowadzenie zajęć wkłada mnóstwo serca i energii wierząc, że jest to klucz do wzbudzenia w uczestnikach zaangażowania. Łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi, a te szybko zaczynają jej ufać. Zależy jej na zbudowaniu w podopiecznych pewności siebie, która pozwoli im w przyszłości odważnie realizować swoje pomysły.

Na zajęciach odkrywa swoją najbardziej zwariowaną część, przeobrażając się w najdziwniejsze postaci, a widok entuzjazmu i radości w oczach dzieci jest dla niej największą nagrodą i satysfakcją.

Julia to aktorka, która właśnie kończy studia na Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu. Każdego roku czuje się na mniej lat niż pokazuje jej licznik wieku. Dlatego uwielbia pracę z dziećmi, bo dodaje jej energii i pielęgnuje jej wewnętrzne dziecko. Doświadczenie w pracy z dziećmi zyskała prowadząc warsztaty teatralne, korepetycje językowe oraz w opiece nad dziećmi. W dzieciach odkrywa za każdym razem coś nowego, inspiruje ją ich otwartość i błyskawiczna zdolność do działania, której nic nie ogranicza. Na zajęciach wspaniale odnajduje się w różnych śmiesznych rolach, które mają pobudzić dziecięcą wyobraźnię ale także sprawić, że będą się po prostu dobrze bawić. Wierzy właśnie, że przez zabawę mogą się rozwijać i poszerzać swoje zdolności. Priorytetem jest dla niej to aby każde dziecko czuło się zauważone i docenione. Największa radość dla Julii to kiedy słyszy: Nieeeeee, niech drama się nie kończy!!!