Nasz Zespół

Pomysłodawca i założyciel firmy. Absolwent wydziału aktorskiego Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie oraz wydziału aktorskiego Drama Centre London, gdzie uczył się m. in. u Anthony’ego Hopkinsa. To właśnie w Londynie Tomasz spotkał się z niezwykle nowatorskim podejściem do rozwoju młodych ludzi przez aktorstwo, który to pomysł postanowił rozwinąć zakładając własną szkołę. Z Londynu Tomasz przywiózł także niezwykle serdeczne i pozytywne nastawienie do młodych ludzi, którym zaraża wszystkich nauczycieli prowadzących zajęcia. Ta właśnie serdeczność wzbogacona o entuzjazm, otwartość i dynamizm są według Tomasza kluczem prowadzenia idealnych zajęć, na które dzieci będą nie tylko przychodziły z przyjemnością, ale też i rozwijały swoją osobowość stając się bardziej pewne siebie, asertywne i odważne.

Piotr ma wspaniały kontakt z dziećmi i wspaniale potrafi się dostroić do ich poczucia humoru. Jest specjalistą od dzieci najbardziej nieśmiałych – ilekroć dostanie pod swoje skrzydła podopiecznego, który jest wycofany i cichszy niż reszta grupa, za punkt honoru stawia sobie zbudowanie w nim większej odwagi i śmiałości i zawsze się to udaje. Zajęcia Piotra są bardzo energetyczne i intensywne ponieważ wychodzi on z założenia, że im więcej będzie się działo podczas zajęć tym bardziej maluchy będą tym zafascynowane i nie będzie potrzeby ich dyscyplinowania. To podejście sprawdza się wyśmienicie – na zajęciach Piotra rzadko kiedy zachodzi potrzeba upomnienia kogokolwiek z powodu niegrzecznego zachowania. Piotr jest też niezwykle uważnym obserwatorem: po każdym występie daje małym aktorom wiele bardzo konstruktywnych uwag a jego oczu nie umknie najmniejszy nawet szczegół przestawianej sceny. Charakteryzuje go też wspaniałe poczucie humoru, którym często okrasza swoje zajęcia i rozśmiesza maluchy do łez:)
Piotr ma wspaniały kontakt z dziećmi i wspaniale potrafi się dostroić do ich poczucia humoru. Jest specjalistą od dzieci najbardziej nieśmiałych – ilekroć dostanie pod swoje skrzydła podopiecznego, który jest wycofany i cichszy niż reszta grupa, za punkt honoru stawia sobie zbudowanie w nim większej odwagi i śmiałości i zawsze się to udaje. Zajęcia Piotra są bardzo energetyczne i intensywne ponieważ wychodzi on z założenia, że im więcej będzie się działo podczas zajęć tym bardziej maluchy będą tym zafascynowane i nie będzie potrzeby ich dyscyplinowania. To podejście sprawdza się wyśmienicie – na zajęciach Piotra rzadko kiedy zachodzi potrzeba upomnienia kogokolwiek z powodu niegrzecznego zachowania. Piotr jest też niezwykle uważnym obserwatorem: po każdym występie daje małym aktorom wiele bardzo konstruktywnych uwag a jego oczu nie umknie najmniejszy nawet szczegół przestawianej sceny. Charakteryzuje go też wspaniałe poczucie humoru, którym często okrasza swoje zajęcia i rozśmiesza maluchy do łez:)


Jan jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu (2012 – rok ukończenia). Jest zawodowo czynnym aktorem a także konferansjerem. Janek uwielbia „Sceniczną burzę mózgów”, kreowanie na scenie „tu i teraz” – (przypomina mu to najlepsze próby teatralne, w czasie których potrafił powstać cały spektakl) –dlatego właśnie zajęcia z dramy na bazie improwizacji tak przypadły mu do gustu.
W dzieciach Jan uwielbia spontaniczność i dziecięcą żywiołowość – pozwala dzieciom realizować najbardziej abstrakcyjne pomysły jak np. „Niezwyciężony Król ziemniaków”, czy „Gang Parówek walczący z Don Pomidoro o panowanie w El-Lodówkas”. Janek wychodzi z założenia, że gdy pozwala na abstrakcję (którą sam bardzo lubi) dzieci przestają czuć „artystyczne hamulce”. Zaczynają tworzyć na scenie, a efektem ubocznym jest spora dawka śmiechu.
Jan uwielbia na zajęciach kreślić z dzieciakami na tablicy historie, które później wspólnie grają. Jednak jego dzieci zawsze , kiedy jest czas na zabawę i czas na pracę.
Dzieciaki uwielbiają gdy Jan udaje Mariana – 80-letniego ochroniarza z Muzeum (pamiętają tę postać z lekcji pokazowych „Noc w Muzeum”). Marian czasami prowadzi lekcje ;-), wtedy „Jan” ma wolne :-).
Kasia jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kształciła swoje aktorskie umiejętności m.in. w Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich przy P.O. ASSITEJ oraz w duńskiej szkole artystycznej Ærø Folkehøjskole. Kasia zajmuje się sztuką opowiadania oraz muzyczną oprawą opowieści, umuzykalnianiem maluchów, organizacją koncertów oraz szeroko pojętymi działaniami edukacyjnymi i animacyjnymi. Przygodę z Dramą dla dzieci rozpoczęła kilka lat temu, coraz bardziej rozsmakowując się w sztuce improwizacji. Uwielbia pracę z dziećmi i towarzyszenie im w rozwoju na różnych polach. Wielką satysfakcję sprawia jej obserwowanie postępów uczestników zajęć jak również spotykanie absolwentów przy różnych okazjach. O jej pracy z dziećmi niech powiedzą cytaty z wypowiedzi uczestników zajęć: „ Ale ma pani fajne pomysły!”, „Jak pani potrafi tak często zmieniać głosy?”, „Pani jest taaaaka śmieeeszna.”, „Będę chodzić na dramę aż do końca liceum!”. Kiedyś, wchodząc na świetlicę, żeby zabrać dzieci na zajęcia usłyszała: „No, nareszcie! Dzięki Ci Wielki Pogromco Nudy!”. Do dziś uważa to za największy komplement.

Kasia jest absolwentką Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kształciła swoje aktorskie umiejętności m.in. w Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich przy P.O. ASSITEJ oraz w duńskiej szkole artystycznej Ærø Folkehøjskole. Kasia zajmuje się sztuką opowiadania oraz muzyczną oprawą opowieści, umuzykalnianiem maluchów, organizacją koncertów oraz szeroko pojętymi działaniami edukacyjnymi i animacyjnymi. Przygodę z Dramą dla dzieci rozpoczęła kilka lat temu, coraz bardziej rozsmakowując się w sztuce improwizacji. Uwielbia pracę z dziećmi i towarzyszenie im w rozwoju na różnych polach. Wielką satysfakcję sprawia jej obserwowanie postępów uczestników zajęć jak również spotykanie absolwentów przy różnych okazjach. O jej pracy z dziećmi niech powiedzą cytaty z wypowiedzi uczestników zajęć: „ Ale ma pani fajne pomysły!”, „Jak pani potrafi tak często zmieniać głosy?”, „Pani jest taaaaka śmieeeszna.”, „Będę chodzić na dramę aż do końca liceum!”. Kiedyś, wchodząc na świetlicę, żeby zabrać dzieci na zajęcia usłyszała: „No, nareszcie! Dzięki Ci Wielki Pogromco Nudy!”. Do dziś uważa to za największy komplement.


Wojtek jest absolwentem wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Posiada duże doświadczenie aktorskie na różnych płaszczyznach, które z powodzeniem wykorzystuje w pracy z dziećmi. Niedawno dołączył do naszego wesołego zespołu. Ciekawostką jest, że pomimo niedługiego stażu w Act&Play, Wojtek od lat pracuje praktycznie z każdą grupą wiekową wśród dzieci. Zaczynając od najmniejszych żłobkowych maluszków, a kończąc na młodzieży . Jest dobrym obserwatorem, dlatego dba również o dzieci bardziej nieśmiałe. Pozytywne nastawienie do świata oraz otaczającej go rzeczywistości stara się przekazywać podczas każdych zajęć. Mimo różnych trudności, zahamowań oraz oporów ze strony dzieci, nie poddaje się i z uśmiechem na twarzy szuka kolejnych magicznych sposobów, aby porwać dzieci w fascynujący świat improwizacji. Jego najważniejszą i główną zasadą na dramie jest przede wszystkim „dobra zabawa”, idąca w parze z odpowiednim zachowaniem oraz wzajemnym szacunku. Wtedy obie strony przenoszą się w zaczarowany świat.

Wojtek jest absolwentem wydziału aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. Posiada duże doświadczenie aktorskie na różnych płaszczyznach, które z powodzeniem wykorzystuje w pracy z dziećmi. Niedawno dołączył do naszego wesołego zespołu. Ciekawostką jest, że pomimo niedługiego stażu w Act&Play, Wojtek od lat pracuje praktycznie z każdą grupą wiekową wśród dzieci. Zaczynając od najmniejszych żłobkowych maluszków, a kończąc na młodzieży . Jest dobrym obserwatorem, dlatego dba również o dzieci bardziej nieśmiałe. Pozytywne nastawienie do świata oraz otaczającej go rzeczywistości stara się przekazywać podczas każdych zajęć. Mimo różnych trudności, zahamowań oraz oporów ze strony dzieci, nie poddaje się i z uśmiechem na twarzy szuka kolejnych magicznych sposobów, aby porwać dzieci w fascynujący świat improwizacji. Jego najważniejszą i główną zasadą na dramie jest przede wszystkim „dobra zabawa”, idąca w parze z odpowiednim zachowaniem oraz wzajemnym szacunku. Wtedy obie strony przenoszą się w zaczarowany świat.


Robert jest aktorem, absolwentem studiów filozoficznych, a aktualnie studentem psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie jako aktor impro oraz pedagog teatralny, zwłaszcza w zakresie teatru improwizacji. Zrealizował także wiele spektakli improwizowanych według swoich autorskich pomysłów. W swojej pracy z dziećmi oprócz wysokiej energii, która sprawia, że bierze na zajęcia baaardzo duuuużo wody (i koszulkę na zmianę) 😉 stawia akcent przede wszystkim na umiejętność słuchania, która, jego zdaniem – w dzisiejszych czasach mocno kuleje. Przyjmuje wszelkie pomysły dzieci, w tym także te najbardziej oryginalne. Stwarza dzięki temu atmosferę akceptacji każdej indywidualności pozbawionej zbędnego oceniania, które w jego ocenie, jest zbyt mocno obecne w naszych szkołach. Dzięki temu bardziej nieśmiałe dzieci oduczają się odpowiadania „pod klucz” oraz nabierają pewności siebie. Stanowi to jego główny cel podczas prowadzenia zajęć.
Prywatnie Robert jest zakochany w Polsce Wschodniej, zwłaszcza w krajobrazach Suwalszczyzny, na której pokonuje dłuuugie dystanse rowerowe. Interesuje się mocno psychologią i psychoanalizą. W przyszłości myśli o pracy także jako psychoterapeuta. Marzy o własnym drewnianym domku nad jeziorem.

Robert jest aktorem, absolwentem studiów filozoficznych, a aktualnie studentem psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie jako aktor impro oraz pedagog teatralny, zwłaszcza w zakresie teatru improwizacji. Zrealizował także wiele spektakli improwizowanych według swoich autorskich pomysłów. W swojej pracy z dziećmi oprócz wysokiej energii, która sprawia, że bierze na zajęcia baaardzo duuuużo wody (i koszulkę na zmianę) 😉 stawia akcent przede wszystkim na umiejętność słuchania, która, jego zdaniem – w dzisiejszych czasach mocno kuleje. Przyjmuje wszelkie pomysły dzieci, w tym także te najbardziej oryginalne. Stwarza dzięki temu atmosferę akceptacji każdej indywidualności pozbawionej zbędnego oceniania, które w jego ocenie, jest zbyt mocno obecne w naszych szkołach. Dzięki temu bardziej nieśmiałe dzieci oduczają się odpowiadania „pod klucz” oraz nabierają pewności siebie. Stanowi to jego główny cel podczas prowadzenia zajęć.
Prywatnie Robert jest zakochany w Polsce Wschodniej, zwłaszcza w krajobrazach Suwalszczyzny, na której pokonuje dłuuugie dystanse rowerowe. Interesuje się mocno psychologią i psychoanalizą. W przyszłości myśli o pracy także jako psychoterapeuta. Marzy o własnym drewnianym domku nad jeziorem.
Kamil to aktor, coach i pedagog. Absolwent studium wokalno –aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Mówi o sobie – aktor śpiewający, stepujący. Uwielbia zajmować się wieloma obszarami zawodowymi od aktorstwa, wokalistykę, coaching, szkolenia, treningi, pedagogikę po zarządzanie. Zajęcia z dramy z Kamilem to duża dawka pozytywnej energii, kreatywności, okraszona porządną szczyptą dobrego humoru i śmiechu. W pracy z dziećmi skupia się na wydobywaniu z uczestników dramy pewności siebie, indywidualizmu, kreatywnego myślenia wolnego od samokrytyki. Na zajęciach Kamila nie znajdziemy rywalizacji, porównywania się to dobra zabawa, która uczy dramowicza jak być sobą, szanować siebie i innych! Przyjemne z pożytecznym z uśmiechem w roli głównej.

Kamil to aktor, coach i pedagog. Absolwent studium wokalno –aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Mówi o sobie – aktor śpiewający, stepujący. Uwielbia zajmować się wieloma obszarami zawodowymi od aktorstwa, wokalistykę, coaching, szkolenia, treningi, pedagogikę po zarządzanie. Zajęcia z dramy z Kamilem to duża dawka pozytywnej energii, kreatywności, okraszona porządną szczyptą dobrego humoru i śmiechu. W pracy z dziećmi skupia się na wydobywaniu z uczestników dramy pewności siebie, indywidualizmu, kreatywnego myślenia wolnego od samokrytyki. Na zajęciach Kamila nie znajdziemy rywalizacji, porównywania się to dobra zabawa, która uczy dramowicza jak być sobą, szanować siebie i innych! Przyjemne z pożytecznym z uśmiechem w roli głównej.





Miłośniczka jazzu, dzikich zwierząt, ludzi i natury. Nie cierpi i nie umie się nudzić. Każdą wolną chwilę wypełnia aktywnością – twierdzi, że wtedy czuje, że żyje. W człowieku ceni sobie autentyczność i szczerość – uwielbia i podziwia ludzi z pasją!
W pracy z dziećmi i młodzieżą jej głównym celem jest sprawienie, że podopieczni będą czuli się docenieni, wysłuchani i zaopiekowani. Pozostawia swoim wychowankom przestrzeń do bycia sobą i popełniania błędów, gdyż twierdzi, że tylko w ten sposób będą mogli się rozwijać.
Gdy w piątkowe popołudnie, kiedy większość społeczeństwa czeka na weekend, widzi w oczach dzieci entuzjazm i słyszy słowa: „No nareszcie! Cały tydzień czekałem na te zajęcia!”, czuje, że jej praca ma sens.

Miłośniczka jazzu, dzikich zwierząt, ludzi i natury. Nie cierpi i nie umie się nudzić. Każdą wolną chwilę wypełnia aktywnością – twierdzi, że wtedy czuje, że żyje. W człowieku ceni sobie autentyczność i szczerość – uwielbia i podziwia ludzi z pasją!
W pracy z dziećmi i młodzieżą jej głównym celem jest sprawienie, że podopieczni będą czuli się docenieni, wysłuchani i zaopiekowani. Pozostawia swoim wychowankom przestrzeń do bycia sobą i popełniania błędów, gdyż twierdzi, że tylko w ten sposób będą mogli się rozwijać.
Gdy w piątkowe popołudnie, kiedy większość społeczeństwa czeka na weekend, widzi w oczach dzieci entuzjazm i słyszy słowa: „No nareszcie! Cały tydzień czekałem na te zajęcia!”, czuje, że jej praca ma sens.
